Zelf persbericht schrijven? Een goed idee?

Zelf persbericht schrijven? Een goed idee?

Persberichten schrijven is een kunst die je best overlaat aan professionals. Zeker omdat zij kunnen inschatten of een evenement, gebeurtenis, gegeven, feit uit jouw bedrijf wel geschikt is als persbericht. Want als het een verkapte publiciteitsboodschap is, dan wordt...
Het belang van PR in je marketingmix

Het belang van PR in je marketingmix

We schreven het al vaak: public relations en met name een dynamisch en professioneel opgezet persbeleid zou een onlosmakelijk onderdeel van de marketing- en communicatiemix van bedrijven moeten zijn. Managers en zeker bedrijfsleiders van KMO’s zouden hun schroom ten...
Persrelaties ideaal voor zichtbaarheid en imago

Persrelaties ideaal voor zichtbaarheid en imago

“Vier vijandige kranten zijn meer te vrezen dan duizend bajonetten.” wist Napoleon Bonaparte reeds te vertellen. Hij schatte het belang van de pers goed in. Niet dat wij bang moeten zijn van de kranten of andere media. Nee, maar we moeten wel beseffen dat ze – zelfs...
Communicatie tijdens en na de coronacrisis

Communicatie tijdens en na de coronacrisis

We leven in zware tijden. De economie dreigt in het slop te geraken, de retailers kreunen onder vaste kosten en geen inkomsten, leveranciers worden niet meer betaald en het hele economische bestel krijgt zware klappen te verduren. En toch zullen we op een bepaald...

Pin It on Pinterest